Na našoj web stranici naručivanje proizvoda jednostavno je i sigurno.
Kako mogu naručiti?
Naručite telefonom, e-mailom ili putem Facebooka
Maloljetan/na sam, smijem li kupovati na web stranici polleosport.ba?
Kupac koji je fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici, a za račun djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za svako postupanje suprotno ovoj odredbi.
Postoji li minimalni iznos narudžbe?
Nije definiran minimalan iznos narudžbe.
Imam pitanje vezano uz odabir proizvoda, kome se mogu obratiti?
Za sva pitanja možete se obratiti na e-mail adresu: shop@polleosport.ba, pozivom na broj +387 33 716 720 ili dolaskom u Polleo Sport poslovnicu.
U košaricu sam ubacio/la proizvod, ali mi Web shop javlja da proizvod trenutno nije dostupan.
U tom slučaju proizvod nažalost nije dostupan. O ponovnoj dostupnosti željenog proizvoda možete se obratiti na e-mail adresu: shop@polleosport.ba kako bi mogli provjeriti s odgovornim odjelom.
Kako mogu odabrati drugu opciju proizvoda od predložene (boju, veličinu ili okus?)
Boju, veličinu ili okus pojedinih proizvoda možete pronaći na našoj web stranici pored svakog proizvoda s mogućnošću izbora. Kliknite na odabir boje, veličine ili okusa kako biste provjerili njihovu dostupnost.
Zašto ne mogu izabrati određenu veličinu?
Razlog tome je što željena veličina više nije raspoloživa.
Na koji način se obaviještavaju kupci ukoliko naručeni proizvod nije dostupan?
Kupac se obaviještava putem kontakt broja ili e-mail adrese ostavljene prilikom izrade narudžbe.
Predao/la sam narudžbu, ali još nisam primio/la potvrdu.
U tom slučaju moguće je da Vaša narudžba nije prošla u našem sustavu. Za provjeru primitka Vaše narudžbe najbolje se javiti na e-mail adresu: shop@polleosport.ba ili na broj telefona: +387 33 716 720
Mogu li promijeniti ili otkazati narudžbu ukoliko sam ju već potvrdio/la?
Naravno, u slučaju da ste već dovršili svoju narudžbu i želite nadodati, promijeniti ili otkazati istu, slobodno se javite na e-mail adresu: shop@polleosport.ba ili na broj telefona +387 33 716 720
Ne živim u Bosni i Hercegovini, mogu li ipak naručivati na web stranici polleosport.ba?
S web stranice polleosport.ba za sada mogu naručivati samo stanovnici Bosne i Hercegovine.
Volio/voljela bih dobiti veleprodajne cijene, kome se mogu obratiti?
Za detalje oko veleprodajnih uvjeta kupovine možete se obratiti na e-mail adresu: veleprodaja@polleosport.ba
Gdje mogu dobiti promotivni kod s popustom?
Najjednostavniji način za doći do promo kodova je prijavom na Polleo Sport newsletter i praćenjem Polleo Sport Facebook stranice.
Gdje unosim kod za popust?
Promo kod unosite u košarici, u dijelu gdje piše „Ostvarite dodatni popust – koristi kupon kod“.
Mogu li koristiti istodobno više promotivnih kodova?
Nažalost ne. Možete upotrijebiti jedan promo kod za jednu kupovinu.
Zašto mi promotivni kod ne radi?
Žao nam je što imate problema s našim promotivnim kodom.
U nastavku provjerite što možete učiniti:
Koje su prednosti registracije na Web shopu polleosport.ba?
Prednosti registracije na našem Web shopu su:
Trebam li izraditi korisnički račun kako bih napravio/la narudžbu?
Nije potrebno izraditi korisnički račun, možete obaviti kupovinu i kao gost upisivanjem svih potrebnih podataka u za to predviđena polja.
Kako mogu otvoriti korisnički račun na Web shopu polleosport.ba i koje sve podatke trebam ispuniti/ostaviti?
Kreiranje korisničkog računa vrlo je jednostavno. Registraciju možete napraviti prije same kupovine ili u toku narudžbe. U zaglavlju stranice, pored košarice, kliknite na obris osobe i kreirajte novi korisnički račun. Registrirati se možete upisom osobnih podataka u za to predviđena polja ili putem Facebook profila.
Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke?
Ukoliko želite promijeniti svoje podatke, potrebno je kliknuti na obris osobe na začelju stranice koja će Vas odvesti na Vaš korisnički račun. Tada, na lijevoj strani, odaberete opciju koju želite i promijenite si podatke.
Kako mogu promijeniti lozinku?
Klikom na obris osobe u zaglavlju stranice uđite u svoj korisnički profil. S lijeve strane ponuđena Vam je opcija promjene lozinke gdje možete upisati novu željenu lozinku. Klikom na opciju dalje, potvrđujete svoju lozinku.
Zaboravio/la sam lozinku, što mogu napraviti, mogu li ju nekako saznati?
Jednostavno odaberite opciju "Zaboravljena lozinka" i sustav će Vas voditi kroz cijeli postupak.
Mogu li dodati novu adresu za dostavu uz već postojeću?
Naravno da možete. U Vašem korisničkom računu odaberete opciju „Adresar“ i kliknete na opciju „Nova adresa“. Sad možete odabrati na koju adresu želite dostavu, onu staru ili novu koju ste unijeli klikom na kućicu ispod adrese. Ukoliko ste već potvrdili narudžbu, potrebno nas je obavijestiti o ovoj promjeni putem e-maila ili telefonom.
Mogu li izbrisati korisnički račun?
Ukoliko želite izbrisati korisnički račun molimo Vas javite nam se na e-mail: shop@polleosport.ba kako bismo ga mi u sustavu u potpunosti obrisali jer ga samostalno ne možete obrisati
U kojoj valuti su izražene cijene proizvoda?
Sve cijene su izražene u Konvertibilnim markama (BAM) s uključenim PDV-om.
Jesu li cijene na Web shopu iste za sve oblike plaćanja?
Cijene na Web shopu su iste za sve oblike plaćanja.
Koji su dostupni načini plaćanja?
Na Polleo Sport Web shopu nudimo Vam mogućnost plaćanja Vaše narudžbe:
Odabrao/la sam plaćanje općom uplatnicom, koliko vremena imam da uplatim novce?
Za uplatu imate 3 radna dana, a nakon toga narudžba se automatski otkazuje.
Koliko su moji osobni podaci u procesu plaćanja sigurni?
Polleo Sport web shop koristi WSPay za online plaćanja
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce
Certifikacija po PCI DSS standardima
Nalaze li se svi proizvodi s web stranice na zalihi u centralnom skladištu?
Većina proizvoda nalazi se na zalihi u skladištu, ali ukoliko se dogodi da proizvod trenutno nije raspoloživ svakako ćemo Vas obavijestiti putem jednog od ostavljenih kontakata u narudžbi (e-mail ili telefon).
Određeni asortiman radi ograničenja u skladišnom prostoru naručuje se direktno od naših dobavljača nakon napravljene i potvrđene narudžbe o čemu će kupac svakako biti obaviješten.
Da li je moguće odstupanje u izgledu proizvoda uživo u odnosu na fotografiju na Web shopu?
Fotografije na web stranici su simbolične, stoga su moguća odstupanja.
U koje sve države isporučujete narudžbe?
Web shop polleosport.ba šalje pošiljke samo na adrese u Bosni i Hercegovini ugovorenom dostavnom službom.
Koja će mi dostavna služba isporučiti paket?
Sve pošiljke šalju se dostavnom službom iExpress. Ukoliko naručujete s područja na koja ova dostavna služba ne vrši dostavu, paket će Vam stići alternativnom dostavnom službom.
Koliko iznosi cijena dostave?
Dostava na adresu:
Poštarina za narudžbe čiji je iznos manji od 100 KM iznosi 8 KM dok je poštarina za narudžbe iznad 100 KM besplatna. Za narudžbe iznad 100 KM moguće je ostvariti isključivo jednu od ponuđenih opcija; besplatnu dostavu ili poklon. Izbor obje opcije i ostvarenje istih nije moguće.
Preuzimanje paketa u poslovnici
Dostava u poslovnicu u potpunosti je besplatna za sve narudžbe. Kod narudžbi iznosa većeg od 100 KM s preuzimanjem u poslovnici kupac automatski dobiva besplatnu dostavu dok opcija zamjene dostave za poklon nije moguća kao kod dostave na adresu.
Kad mogu očekivati dostavu svog paketa?
Predviđeno vrijeme isporuke paketa je od 1 do 3 radna dana, ukoliko je artikl raspoloživ na centralnom skladištu.
Određeni asortiman, radi ograničenja u skladišnom prostoru, naručuje se direktno od naših dobavljača i u tom slučaju dostava se prolongira za 2-3 radna dana. Svakako, o svim promjena ili bitnim informacijama obavijestit ćemo Vas na e-mail ili telefonski broj koji ste nam ostavili prilikom narudžbe.
Mogu li pratiti status svoje pošiljke?
Satus pošiljke tj. tracking broj šalje Vam dostavna služba iExpress nakon što pošiljka napusti naše skladište i bude obrađena od strane navedene dostavne službe.
Adresa dostave je različita od one navedene u mom korisničkom računu, mogu li ju promijeniti?
Adresu možete promijeniti javljenjem na broj telefona +387 33 716 720 ili na e-mail adresu shop@polleosport.ba. Ukoliko je pošiljka već poslana, adresa isporuke može se promijeniti isključivo putem linka koji kupcu pošalje dostavna služba iExpress.
Koja je procedura ukoliko nisam u mogućnosti preuzeti paket?
Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti paket, djelatnici dostavne službe ostavit će na Vašoj adresi obavijest o pokušaju dostave.
Obavijest sadrži podatke o:
Za više informacija posjetite: https://iexpress.ba/
Možete li mi dostaviti paket u poslovnicu Polleo Sporta?
Prilikom svake nove narudžbe na izbor imate i dostavu u našu poslovnicu, stoga odaberite onu najbližu sebi i paket će Vam stići u što kraćem roku, bez da plaćate ikakvu dodatnu poštarinu.
Koliko vremena treba da narudžba bude spremna za preuzimanje u poslovnici? Hoćete li me obavijestiti kad je paket spreman za preuzimanje?
Narudžba će biti spremna u što kraćem roku, a ona jedino ovisi o raspoloživosti naručenog proizvoda na centralnom skladištu. Ukoliko je proizvod potrebno naručiti od naših dobavljača vrijeme čekanja će se prolongirati za 2-3 radna dana. Kupac će naravno biti obaviješten o svim poduzetim radnjama i o slanju pošiljke prema odabranoj poslovnici.
Koja je procedura u slučaju povrata i zamjene proizvoda i povrata novčanih sredstava? Imam reklamaciju na kupljeni artikl, kome se mogu obratiti?
Sve informacije u vezi povrata paketa i reklamacija možete pronaći na posebnoj stranici Povrati i reklamacije - https://polleosport.ba/povrati-i-reklamacije
Tko preuzima trošak povrata?
Trošak povrata snosi kupac, a troškove ponovnog slanja snosi Polleo Sport.
Izgubio/la sam račun iz paketa, mogu li još uvijek vratiti proizvod?
Za povrat ili zamjenu proizvoda potreban je račun koji ste dobili u paketu.
Kako mogu znati jeste li primili moj povrat proizvoda?
Nakon primitka Vašeg paketa, obaviještavamo Vas pismeno, putem e-maila.
Primio/la sam pošiljku s oštećenim proizvodom, što mogu učiniti?
Svoj proizvod možete zamijeniti s novim, neoštećenim ili ga zamijeniti s bilo kojim drugim proizvodom. U tom slučaju javite se na e-mail adresu: shop@polleosport.ba te nam pošaljite broj računa i sliku oštećenja kako bismo provjerili i dogovorili daljnje korake.
Koja je najbolja dostavna služba za povrat proizvoda?
Polleo Sport koristi uslugu dostave iExpress s kojom smo vrlo zadovoljni. Odluka je na vama.
Naručio/la sam krivu veličinu proizvoda, što mogu napraviti? Dostavljen mi je pogrešan proizvod, kome se mogu obratiti?
Javite nam problem na našu e-mail adresu: shop@polleosport.ba, jer sve zamjene i reklamacije moramo imati evidentirane napismeno. U najkraćem mogućem roku odgovorit ćemo Vam na e-mail s procedurom zamjene/povrata. Troškove dostave plaćamo mi ukoliko je došlo do pogreške s naše strane, u suprotnom troškove povrata snosi kupac.
U slučaju povrata proizvoda, na koji se način vrši povrat uplaćenih sredstava?
U pravilu povrati sredstava vrše se na način na koji je plaćeno:
Kako vas mogu kontaktirati?
Kontaktirati nas možete na telefonski broj: +387 33 716 720 od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati, e-mailom na: shop@polleosport.ba ili putem naše Facebook stranice.